Alla inlägg den 23 juni 2009

Av GladaKatarina - 23 juni 2009 15:56



Fy, vad det är varmt! Imorgon blir det 25 grader! Usch! Då har jag väl inget annat val än att packa nya bikinin och dra ner till stranden vid halv tretiden imorgon, när jag slutar.


Det kryllar redan av turister och glass överallt. Då blir det trångt på stranden. Usch.


Det får väl gå på något sätt. Unga Fröken Höna skall förhoppningsvis hålla mig sällskap. Kanske blir det även en runda på Ystadsfestivalen. Man får helt enkelt härda ut i sommarvärmen...

Av GladaKatarina - 23 juni 2009 10:55


*kikar ut misstänksamt*


Solen skiner och det är ganska varmt. Vem är det nu som försöker lura mig? Hmmm, jag är skeptisk. Vill solen försöka påstå att det är sommar på riktigt?


Den verkar nästan krusa, solen. Först sticker den utan att berätta om eller när den behagar komma tillbaka. Sedan sticker den i ögon på en och förväntar sig att allt skall vara förlåtet, vi låtsas som ingenting har hänt.


Hmpf. Och funderar man på saken hinner den väl dra iväg igen. Lättstött är den också.


Hörru, solen! Skärpning! Är vi vänner så är vi. Då får du hälsa på lite mer.


Okej då. Jag kommer ut och umgås med dig lite... ;-)


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards