Alla inlägg den 21 juni 2009

Av GladaKatarina - 21 juni 2009 19:54


"Nu är den sköna sommar'n här, som vi har väntat på..."


Vissa saker är för evigt de samma, härligt bitterljuv låt med bra text med en bra man.


Av GladaKatarina - 21 juni 2009 18:56


...och kommer aldrig mer igen.


Träffade ett ex idag, han var i trakten med fru och hennes barn.


Det var länge sedan jag brydde mig. Och tills för några år sedan kunde jag inte förstå varför de var så brydda. Herregud, folk har väl lämnat varandra förr?? Bråkat förr? Svikit varandra förr?? Kommit över det?


Om inte - kom över det! Det var för tusan 15 år sedan och jag har förlåtit honom för minst 14½ år sedan. ;-D


Men nu vet jag: problemet ligger inte hos mig. Eller jo: Jag är oförglömlig. ;-) Ett ständigt hot. En missad möjlighet. Någons "what-could-have-been". Mwahahahahahaha. ;-)


Som sagt: man behöver aldrig söka hämnd för något. Man får det ändå när man inte bryr sig i vilket fall som helst.


Av GladaKatarina - 21 juni 2009 18:09


Läs och förfäras. Kom aldrig och säg att "vi visste inte".


Fy farao!


Scientologi på Wikipedia.


Av GladaKatarina - 21 juni 2009 13:20


Smultron i massor.


Mätta katter.


Mätta hästar.


Snart mätta människor.


Dubbelflädern i vresroshäcken. Jag sover bakom fönstret.


Flädern och vresrosorna från fönstret. Doften är berusande.


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards