Alla inlägg den 2 juni 2009

Av GladaKatarina - 2 juni 2009 14:51


Ann-Louise gav sina bloggvänner en fin utmärkelse. Så bra, jag kände mig väldigt sugen på att ta emot en utmärkelse just nu. :-) Elegant blogg, minsann!


Jag hoppas att mina bloggvänner känner likadant - ta för er!  


Kan också konstatera att det bloggas bra i vår krets och att det attraherar läsare! Många med mig har märkt att besökarantalet gått upp. Vi är många som skriver bra och tänkvärda saker här, vi skapar något värdefullt. Min egen blogg steg från strax under 2000 läsare i april till nästan 3700 i maj. Man häpnar!


Tack alla ni som läser! Vet inte vem en tiondel av er är, men vill ni låta mig veta, så är jag idel öra! :-) Igår var ni 238 stycken härinne, mitt nya rekord.


Det måste jag fira! Så var det ju dessutom detta med Elegant Blogg, hm... Här? Då får det bli Richard Armitage på röda mattan! Det är elegant.



Av GladaKatarina - 2 juni 2009 10:40


 


TjusigaEmma, alias Unga Fröken Höna, fastnade på bild när hon var ute och svängde benen i lördags. Det är hon som syns längst fram med hästsvans och svart väst.


Vem mannen är som hon brottas med, vet jag inte. ;-)


Skulle varit med där, på Törringelund, men det blev inte så denna gång. Gladans vingpennor är lite på tvären, så dansa är ingen höjdare just nu. Kommer fler chanser! :-)


Av GladaKatarina - 2 juni 2009 10:07


Först och främst ett stort TACK för era fina kommentarer! Kul att läsa att många faktiskt tänker rösta.


Tänkte därför göra det ännu enklare! Här finns alla valmanifesten!


EU-positiva

Kristdemokraterna

Moderaterna

Folkpartiet

Centern


EU-mittemellan

Socialdemokraterna

Piratpartiet


EU-kritiska

Vänsterpartiet

Miljöpartiet

Feministiskt Initiativ

Junilistan

Sverigedemokraterna


Själv tänker jag förtidsrösta på Malmö Stadsbibliotek idag eller imorgon.


Vet du inte var du kan förtidsrösta? HÄR finns svaret!


Tack för att ni tog er tid. Man är ju en tjatig batikhäxa i själ och hjärta, som tycker att alla skall vara med och få säga sitt... ;-)


Kan nog inte ha den bilden liggande för länge, då kommer väl D1$Ne¥ och sätter mig i cartoonfängelset. :-D


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards