Alla inlägg den 26 april 2009

Av GladaKatarina - 26 april 2009 22:21


Kommer hem och möter värmen från bloggen. Finns det något bättre? Jag hoppas att ni alla där ute har haft en ypperligt fin helg i det fantastiska vårvädret!


Har själv haft två härliga dagar som jag vill skriva lite om, men får spara det till morgondagen. Fick en vacker utmärkelse med motiveringsord som gör mig skrattande lycklig. :-) :-) :-) Den vill jag gärna sätta upp imorgon och ge vidare.


Allt efter en god natts sömn. :-)


Så, innan ni vilar kudden:



Gör som jag, lägg en röst på Huldran för månadens blogg och gör det HÄR. :-)


Själv tänker jag avrunda kvällen med en "guilty pleasure". Nej, inte fler drinkar! Värre än så... Guy of Gisborne på Youtube. 8-) Han är åter i Nottingham efter att sheriffen slängde iväg honom till Prins John - på nåd och onåd. Nu är han hemma, livs levande och med nytvättat hår! Inte illa för Mr Medeltid himself! Och han ursur på sheriffen... Och han får en syster på halsen... Och han heter Richard Armitage i verkligheten... *hjärtat bultar vilt*


Och - just det - TV-serien heter Bobbin Who? - oj, förlåt! Robin Hood. ;-D Nu är ni ju inte så intresserade, meeeen  det råkar faktiskt vara så att i nästa avsnitt, då dyker Prins John upp! Spelad av en annan brittisk goding: Toby Stephens. Guilty pleasures, that's me. ;-)


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards