Alla inlägg den 5 april 2009

Av GladaKatarina - 5 april 2009 21:30


Röd blev överlägsen vinnare, men ingen färg blev utan röst, till min stora glädje! :-)


Röd är för övrigt min egen favoritfärg. Det är inte alltid som jag röstar i mina egna omröstningar, men i denna kändes det OK.


Nu blir det ny omröstning! Det är ju PÅSK! Min favorithögtid!


Så min fråga är: Ses vi på Blåkulla? ;-)


Av GladaKatarina - 5 april 2009 19:53


Jag var, som jag tidigare nämnde, på seans i fredags. Det var första gången jag var på seans. För min del var det intressant och odramatiskt. Jag fick inget "budskap" levererat och hade inte väntat mig något heller.


Det betyder inte att jag inte tror att man kan ha kontakt med "andra sidan" eller andevärlden. Har själv vissa erfarenheter, vilket egentligen är ganska vanligt.


Det hela är egentligen ganska odramatiskt, precis som seansen faktiskt var. Vad som är "andra sidan" och hur vi upplever detta - med eller utan uppiskad stämningsmusik - är upp till var och en. Min personliga uppfattning är att det finns något efter döden.


Kanske återföds vi.

Kanske lämnar vi efter oss energi som kan uppfattas som "andar".

Kanske finns ett himmelrike.

Kanske alla tre. Kanske i en viss rangordning.


Vad det än är, är det oändlig kärlek. Det ordnar sig. Det enda vi egentligen har, det är här och nu.


Av GladaKatarina - 5 april 2009 12:41


Lugnet råder, lunchen avklarad och 2 1/2-åringen sover. 10-åringen ritar. Deras pappa har vårbruk. Kaffedax!


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards