Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av GladaKatarina - 7 augusti 2009 19:26


Vill passa på och tacka för era härliga kommentarer på mitt utbrott/hjärnsläpp på gårdagens hemresa. :-) När jag väl hade börjat var det lite (underdrift) svårt att sluta. Kul om det roade.


Visst känner man med de som arbetar på en sådan tur, både förare och tågvärdar höll humöret uppe och var lugna. Men visst märkte man att de också vill komma vidare. Man förstår dem!


Och jag vidhåller fortfarande att vi lider sorglig brist på fantasi när det gäller svenska efternamn. Mjölkfors, någon? ;-) Blågren?


Apropå blå gren så blommar blåregnet i Ystad - igen! Färre blommor, mindre klasar men överväldigande vackert och väldoftande!  



Av GladaKatarina - 7 augusti 2009 19:11


Fick frågan om hur det går med hälsan och kärleken. Tack, bara bra!! :-D Se bild!!


Richard Armitage


VA!? Nähä... Vad då "i verkligheten"? Vad skall man med den till? Och vem avgör det? Har ni hört de senaste teorierna om parallella universa? Fascinerande saker! Oroväckande bara att ens dröm-man förmodligen lever i otroligt många kvinnors parallella universa. (Ja, universa. Det är universum i plural. Trust me.)


Men nä: sms-flirtar och engelsmän på genomresa får inte min inre Glada att flyga i volter. Men det är helt OK. Vill träffa någon, ja. Vill ha någon till varje pris, nej. Vill lära känna någon. Och vill att den personen skall lära känna mig. Det tar tid. Läs min blogg, den som inte tror mig. ;-)



Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards