Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av GladaKatarina - 20 augusti 2009 10:19


Gick vilse i Sjöbo några gånger innan jag hittade till stället där det var upptaktsträff inför hösten för oss cirkelledare. Överansträngde givetvis foten i onödan men hade annars en mycket givande kväll! Lite lyssna/prata-övningar, lite lära känna, mycket pepp och stärkning. :-)


Och på kliniken är det bara två arbetsdagar kvar innan semestern! Idag skall vi få vårt nya headset! Yay!


Och på något sätt skall jag orka se ett 60-talsband ikväll - eller hem och däcka. Paradisets härskarinna kommer till Malmö på fredag, vi skall gå på festivalens sista dag och sedan skall jag med henne hem. På något sätt skall foten fungera.


Helst skall den fungera om 9 dagar också, då det blir heldag i Köpenhamn. Och gärna under hela semestern. *lite orolig* Nåja, hela vaden har drabbats av träningsvärk, så det går på rätt håll. Måste bara portionera ut mig på bästa, lagom sätt... Det fixar sig!


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards