Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av GladaKatarina - 1 augusti 2009 19:57


Samtal med flört: (H=han, J=jag)


J: "Känner du henne?"


H: "Ja, du med?"


J: "Jag gjorde, men inte nu längre."


H: "Vi kom jättebra överrens!"


J: "Jaha... Det gjorde inte vi... tvärtom."


Tystnad. Vad skall vi prata om nu? Senare:


H: "Förresten, jag röker."


J: "A-ha. Jag får astma av cigarettrök."


Tystnad. Ännu ett intressant sammanträffande.


Annars rullade pratet på. Man är ju bra på att prata. Men försiktig...


Det är svårt att gå vidare här i livet. Ibland önskar jag (nästan) att mina föräldrar hade gift bort mig när jag var 13. Men så kommer jag att tänka på vem mamma skulle propsat på som brudgum, och då springer jag ylande till skogs.


Tillägg: Måste klargöra att dessa två saker var de enda knepiga som så under samtalet. Mannen i fråga är både trevlig och verbal - ville bara lyfta fram två dråpligheter. ;-) Ledsen om jag var otydlig, som så ofta förr.


Av GladaKatarina - 1 augusti 2009 12:44


...är visserligen "farligt mycket pengar": 6,5 miljoner kronor! För dessa pengar kan en fastighetsägare och Sverigedemokrat i Landskrona tänka sig att sälja sin mark - åt en muslimsk organisation som vill bygga en moské på marken.


Sverigedemokraten riskerar uteslutning ur partiet, kan ni tänka er? >;-)


Mwahahahahaha...


Av GladaKatarina - 1 augusti 2009 10:30



...är äntligen här!!! Välkommen, ljuva augusti!


Augusti är plural (flertal) av Augustus som betyder "den upphöjde".


Av GladaKatarina - 1 augusti 2009 09:45


Ingen man inblandad. Hos väninna och blir halvt uppäten, fast på ett bra sätt. :-)


Snart hemresa...


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards