Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av GladaKatarina - 25 augusti 2009 15:36



Det blir Danmark redan imorgon, drar med gudsönerna och deras moder till Zoo i Köpenhamn. Varken Den Bildsköna eller jag har varit där på mer än 30 år vardera. Det blir mer än 60 år tillsammans. Då hamnar man i tiden strax efter Andra Världskriget. Det är längesedan! ;-)


Och den danska kronan är inte ett dugg dyr, oh nej. Det är helt, sabla SUPERDYR!!! så nu skall här has kul och göras hål i fickorna. :-) Det är det väl värt!


Av GladaKatarina - 25 augusti 2009 15:17


Har just tackat ja till att leda en kurs seniordata i höst! Behov och efterfrågan är enormt! Hur kul som helst! Här skall dubbelklickas och mappstruktureras! :-)


Av GladaKatarina - 25 augusti 2009 11:35


Först skulle den trevlige mannen lockas hit igår. Sedan idag till lunch. Nu är det ikväll som gäller. Och jag behöver åka hem och ordna med en hel del annat. Samt att jag har stått och skalat morötter halva morgonen.


Ju äldre jag blir, desto mer uppskattar jag ordentligt lagda planer. Det är väl helt enkelt Jungfrun i mig som talar.


Såja, nu skall jag genast sluta upp med att vara otacksam. Oh, vad roligt det är med spontana ändringar. 8-}


Av GladaKatarina - 25 augusti 2009 00:35


...skall jag försöka sätta ihop till imorgon. Och gärna impa lite samtidigt. Eller åtminstone leva upp till andras förväntningar.


Hallå, hade inte jag semester?


Det finns hemmaodlade lökar och morötter. Potatis, broccoli, massor av tomater. Mjölk, ost, ägg och pasta. (De fyra sista är OK.)


Sallad. Persilja. Dillkronor. Ingefära.


Ähum. Mjaaaa... Gladan är inte riktigt i sitt esse.


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards