Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av GladaKatarina - 27 augusti 2009 21:58


Ja, jo OK. Det avåts vegetarisk middag i Paradisresidenset med Härskarparet, deras vän M och M's vän T. T som i tillfrågad, tilltänkt - vad ni vill. Oerhört trevlig och social! Verkligen! Mot alla! Hänvisar till att "jag träffar en tjej som bla bla bla..." Och det var helt OK.


Men hur tänkte M? "Nej, OH nej! Det är slut mellan dem!"


Hm.


Hur som helst är denne man en kalastrevlig person med fantastiska talanger som det var toppen att träffa! En person som man verkligen vill ha i sin bekantskapskrets.
:-) Och det hade räckt mycket väl att träffa honom på de premisserna!


Så jag är mycket nöjd med den kvällen, och det var garanterat alla närvarande. Men dejt? Om jag träffar denne man igen, cirka 10 gånger, då har jag eventuellt några känslor att skriva om.


Innan dess skulle jag kunna skriva 1000 inlägg om vad denne man har att berätta och dela med sig av, för han är verkligen en sådan person! Skulle önska att han bloggade, för jag skulle läsa varje rad!


Men blinddejt är nog lika knepigt för mig som för honom. ;-) Vänskaplig introduktion mellan ett gäng människor som har mycket gemensamt; det vore ett bättre namn.


JO!

Av GladaKatarina - 27 augusti 2009 21:56



HA! I'm back! Försök inte med mig, dator lilla...


Av GladaKatarina - 27 augusti 2009 21:44


Neeeej, inte internetstrul på semestern! NejnejnejnejNEJ!! (sms-bloggning)


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards