Alla inlägg den 26 maj 2009

Av GladaKatarina - 26 maj 2009 21:48


Talet 13 dök upp 3 gånger. Sedan talet 666. Började undra om det var dags att binda ihop långa skohornet med en galje och använda det som ett nöd-krucifix.


Huve-buve-huvva vilken huvudvärk! Sedan kom åskan.


Och på bussgolvet låg en enkrona. Det uppvägde lite! Expediten på ICA tyckte att jag skulle köpa en Harry Boy, men jag fattade inte vad hon menade. Lotto, då? sade hon. 117 miljoner i potten.


Jag vågade inte. Med så motsägelsefulla omen som idag, skulle det inte förvåna mig om jag på något sätt skulle bli tvungen att betala 117 miljoner till Svenska Spel. Har inte det på kontot just nu, jag har precis betalat hyran...


Av GladaKatarina - 26 maj 2009 16:43


My brain really really hurts... Och alla har ont överallt.


Så har jag det, hur har ni det???


Av GladaKatarina - 26 maj 2009 10:42


Läste hos Catten att hon läst om flera som bedömer bloggare som olyckliga.


Just nu hinner inte jag blogga så mycket, och det gör MIG olycklig! Jobbet kommer i vägen, kan inte vara sunt. ;-)


Om bloggare är olyckliga, då vill jag inte vara lycklig. *obstinat*


Det är en underbar dag och snart bär det av till jobbet. Det blir sena kvällar flera dagar i veckan nu.


Köpte en bok igår som jag redan läst ut det mesta av. Skulle vilja blogga av mig om det... Det kommer!!!


Men nu skall jag lägga tid på bloggrunda hos bloggvännerna, för det hann jag inte igår. Mitt bloggliv är viktigt, så det så!  


Så, nu är JAG lyckligare. ;-)


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards