Alla inlägg den 27 maj 2009

Av GladaKatarina - 27 maj 2009 18:31


Efter två blodiga knän med tillhörande smärta är lustigt nog en shoppingpromenad det bästa botemedlet. Shopping flyttar fokus från allting annat till färg och form. Helst färg och form som skall passa ens kroppshydda.


Bikini är inte alltid bästa köpet i sådana lägen. Men en rutig top med svart botten fick gå an. Skall eventuellt hoppa i syrrans pool på lördag, om vädret blir bra.


Köpte två sittkuddar till min korgstol; så - färdigpimpad! Inte lika lyckat som Elainas grekiskinspirerade spraymålning, men ändå...


Samma affär hade även chockrea på frottébadrockar. En mörkrosa inhandlades, två trådslitna rockar åker ut! Bra ekvation.


En flimsig liten kjol, en flimsig tunika, tre par skor och tre par leggings senare känner jag mig så gott som återställd. Och garderoben ser åter ut som en gasfylld Hindenburg-zeppelinare innan explosion...


Av GladaKatarina - 27 maj 2009 12:47


...och tre skoskav senare har jag, topp tunnor rasande, smällt handflatan i bordet och använt mina röstresurser i en höjd som får till och med döva att ta ett steg bakåt.


Arg. Mycket, mycket arg.


Effektivt. Mycket, mycket effektivt.


Tröttande. Mycket, mycket tröttande.


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards