Alla inlägg den 25 mars 2009

Av GladaKatarina - 25 mars 2009 14:50


Hittade ett högst underhållande och oseriöst test. Man säger "är du man eller mus?" För kvinnor gäller: "Är du kvinna eller kvalster?" ;-)


Jag är en 39-poängares tomboy.


TomBoy, 30-50 poäng
Du är en cool och självständig brud som vet var
skåpet ska stå. DU har mycket bestämda åsikter
om det mesta här i livet. Att kompromissa är inte
direkt din favoritsysselsättning. Kör hårt bruden.


Ser man på... ;-) Vad blir du?


Av GladaKatarina - 25 mars 2009 12:25


Tjusiga Emma (frid över hennes blogg), unga fröken Höna, även känd som Agda (kärt barn har många namn) tog sitt körkort idag!! :-D


GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!

Av GladaKatarina - 25 mars 2009 12:15


Pollenprognos för Skåne från Naturhistoriska Muséet:


Prognos för perioden 25-26 mars 2009:
Vi väntar måttliga till höga halter av alpollen samt
låga till måttliga halter av hasselpollen. Lokalt kan
även låga halter av alm- och videpollen förekomma.


Lite grand av ditt, lite grand av datt. Höööööög alpollenhalt. Jag tror er. *snorf*


*suck* Våren är lång.


Av GladaKatarina - 25 mars 2009 12:05


Nu har jag ätit havregrynsgröt till frukost varenda morgon i ungefär två månader. Jättegott, jättenyttigt.


Men för farao, man behöver omväxling. Det är bara att inse! Jag är en sådan som snöar in på en vana - god eller dålig - och håller på med den tills jag känner det som om vanan tagit över. I detta fall känns det som om att havremättnaden sitter i hela dagen, som om havre skall börja växa ur min skalle. Det kunde kanske vara både intressant och praktiskt.


Köpte en flaska smoothie på 750 ml igår, den skulle räcka till tre frukostar, hade jag tänkt. Skulle bara smaka. Oj, vad god. Oj, slurp. Slut. Nåja, så fick jag en rejäl vitamindos igår, iallafall.


Nu blir det grova mackor ett tag. I morse med gravad lax! :-) Baraföratt. Viss skillnad i pris på grötfrukost och laxfrukost. Laxfrukost blir nog ingen lika långlivad vana. Det lär snart bli havregrynsgröt igen, av flera skäl. :-)


Av GladaKatarina - 25 mars 2009 11:24


Är det någon mer än jag som märker strul på Bloggagratis idag? Laddade upp en bild som jag skulle ha i ett inlägg. Det går inte!!! Är det Bloggmonstret nu igen???


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards