Direktlänk till inlägg 25 augusti 2009

Blind date - bakhåll - back fire

Av GladaKatarina - 25 augusti 2009 11:35


Först skulle den trevlige mannen lockas hit igår. Sedan idag till lunch. Nu är det ikväll som gäller. Och jag behöver åka hem och ordna med en hel del annat. Samt att jag har stått och skalat morötter halva morgonen.


Ju äldre jag blir, desto mer uppskattar jag ordentligt lagda planer. Det är väl helt enkelt Jungfrun i mig som talar.


Såja, nu skall jag genast sluta upp med att vara otacksam. Oh, vad roligt det är med spontana ändringar. 8-}


 
 
Sanna

Sanna

25 augusti 2009 13:40

Ja skala morötter är skoj (skojar) men ta dig i kragen precis som du skriver så tror jag att du får skoj...date?! hehe

Vad kan det bli för mat trots allt undrar jag också!!

http://sancha

 
nilla

nilla

26 augusti 2009 19:03

Han är ovetande om "träffen" antar jag? Annars skulle jag surna till om han "krånglade" sådär...
Nu får du ta och uppdatera! *nyfiken*

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ann-Louise

Ann-Louise

27 augusti 2009 19:58

Och hur utföll det? Nåt att ha? March å berätta!

http://40taggaren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Skapa flashcards