Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

Svar på bildgåtan

Av GladaKatarina - 22 augusti 2009 21:20


Richard Armitage


Vissa av er visste. ;-) Jovisst, Richard Crispin Armitage fyller 38 år idag. Han har mycket kul framför sig; ny film och ny tv-serie som skall spelas in. I höst kommer Spooks/MI5 på BBC1. Mycket kul för alla fans, dessutom. *lycklig suck*


Och ja, imorgon blir det den vanliga bakgrunden. Han fyller ju bara år en dag om året. ;-)


 
 
anna

anna

22 augusti 2009 21:41

har aldrig hört talas om den mannen. Sv. Min hund mår lite bättre, hon kan stödja på foten,men hon har ont, så förhoppningsvis är den inte bruten, bara en klämskada.

http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

 
Ingen bild

GladaKatarina

22 augusti 2009 22:08

Hehehehe, Anna du har missat mina inlägg och lyckoutbrott om denne gudomlige man. ;-)

 
Catten

Catten

22 augusti 2009 22:42

Hmmmm...*tänkatänkatänka och lägga pannan i djupa skrynklor*

Skulle det...nä, men det kan det väl inte....är det möjligtvis möjligt att det kan vara....

RICHARD!!!!!!

*fnissar*

http://catten.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

23 augusti 2009 08:09

Men se där Gladan. Det där teckensnittet har jag LETAT efter!!! Vad heter det??
Ska vi byta grejer med varann? Hahahahaaa.

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

23 augusti 2009 08:11

Jag bara ÄLSKAR din Guy :-)
Fast jag lovar att du får ha Richard i fred. Så många män, så lite tid....

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elisannw

23 augusti 2009 09:57

Tack för fina kommentarer. Jag besökte dock inte någon av mina gamla adresser när jag var i Stockholm. Men hade nog gjort detta om jag hade mer tid. Men huvudmålet för min resa var ju att "kolla upp Centralen". Hade varit helt annorlunda om jag bott kvar i Stockholm och kunnat ta det hur lugnt som helst. KRAM tillbaka.

 
Ingen bild

Catten

23 augusti 2009 10:19

Och nu när jag i något vaknare tillstånd tittar in igen inser jag att jag gissat på FEL BILD!! *überpuckad*

 
Tandgnisslur

Tandgnisslur

23 augusti 2009 12:38

Ville bara tacka för din kommentar, nej nu ljög jag, jag ville kolla din blogg också, nyfiken som jag är, haha. Såg att vi hade några kompisar gemensamt på din länklista.

http://tandgnisslur.wordpress.com

 
Ingen bild

GladaKatarina

23 augusti 2009 13:46

Catten: Gulle dig, budskapet gick ju fram! :-D

Tandgnisslur: Välkommen! :-)

Kvasthilda: Bleeding Cowboys landar snart i din inbox! Visst är det übercoolt!

 
Ingen bild

GladaKatarina

23 augusti 2009 13:55

Kvasthilda: PS! Ja, Guy är ju bara så... så... *flämt* 8-)

 
Ann-Louise

Ann-Louise

23 augusti 2009 14:23

Vilken tur att du har semester på hans födelsedag! hur ska du överraska honom?

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elisannw

23 augusti 2009 14:51

Tack för din kommentar. Har skrivit lite av "ortsättning följer" om Hemnet...

 
Kvasthilda

Kvasthilda

23 augusti 2009 18:27

Ser jag fram emot :-))
Såg det på ett foto hos en av pigans fejspolare (o ex till det) och föll som en fura. Fast han hade gjort texten röd, så det såg verkligen blödande ut.

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards