Alla inlägg den 3 februari 2009

Av GladaKatarina - 3 februari 2009 22:09



Ännu en bloggkompis som verkat lägga av och som totalraderat sin blogg. Tack för denna tiden. :-( Säkert ses man i bloggvärlden ändå, på ena eller andra sättet. Ser fram emot att träffa alla!


Just denna bloggkompis var den första som länkade till mig. Aaauuurrrrgh, hugg i mitt hjärta! Men var rädd om dig, vännen. Känner igen tecknen på sistone. Det kommer att ordna sig!


Jag skall säga som det är. Var och en äger sin blogg. Var och en gör som de vill, så länge det är lagligt.


Är också införstådd med att min eventuella åsikt om saken inte är tungt vägande, har man bestämt sig så har man bestämt sig och det är bra. Kanske skriver man mindre personligt nästa gång, vad vet jag.


En raderad blogg är en raderad blogg. Livet går vidare. Ibland är det bäst så, det känner man själv. Jag förstår. Det är all right.


Jag förlåter er. Men en sak skall ni ha klart för er:



Av GladaKatarina - 3 februari 2009 21:12


Först engelskkurs. Vad det känns bra med gruppsammansättningen! De passar tillsammans och har mycket att ge varandra. De säger att jag har mycket att ge dem också, och det känns ju extra skönt. I dag höll vi på med negationer, men stämningen var ändå positiv. ;-)


I rummet bredvid hålls Seniordata av seniorer för seniorer, kurstillfälle 1. De är så söta! Nu kan de lägga patiant på datorn. "Drrraaaa och släpp!" hör jag deras kursledare säga till dem. Minns ni hur de var? ;-)


Hungrig idag, bra att aptiten är igång. Äter som jag skall och lite till, men maten har inte känts lockande sedan jul. Men idag hade de kalops på Lisas Skafferi! Älskar Kalops! Kollaps! 8-) Nötkött, för en gångs skull. Rödbetor. Mums!


Kliniken på eftermiddagen, fuuuull rulle! *huvudet snurrar* Ja, det är bra att man känner sig behövd! Igår fick vi ett välkommet tillskott: en mycket duktig massör kommer att erbjuda sin tjänster hos oss på måndagarna! Jättekul! :-)


Hemåt så småningom, givande samtal med väninna på tåget, ett samtal som lyfte både henne och mig.


Hemma till sist. Visst är det kallt därute. Men man börjar vänja sig igen. Våren är ju faktiskt på väg. Vintergäcken blommar överallt i Malmö och Ystad. Hörde till och med ylet från en kärlekskrank katt häromkvällen.


Tack för idag, 3 februari 2009.


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards