Alla inlägg den 24 september 2009

Av GladaKatarina - 24 september 2009 21:55


HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Åååh, vad ni får mig att skratta, bloggvänner! Ni är UNDERBARA! Tack för era kommentarer, jag formligen tjuter av skratt!


Är väldigt mycket igång just nu, står faktiskt ganska lugn och trivs i stormens öga, runt om mig är en orkan av människor som vill åt mina kunskaper och min service. Så det hinns inte bloggas och kommenteras mycket. Meeeeennnn det kommer igen! Kan man bli annat än inspirerad??? *lycklig*


På fest imorgon och på lördag. Flaxar omkring så mycket att jag funderar på att sno en helikopter till - NEJ VAD SÄGER JAG!?! (Förresten, är den någon därute som har möjlighet att gömma några kappsäckar fulla med... papper?)


Av GladaKatarina - 24 september 2009 09:14


Just nu ligger min mobiltelefon hemma på nattduksbordet och där får den ligga tills jag kommer hem vid 8-tiden ikväll.


Bara så att ni/någon vet, om ni försöker nå mig. :-/


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards