Alla inlägg den 15 september 2009

Av GladaKatarina - 15 september 2009 20:39


 

♥ 

 

HA! Bra jobbat av Bloggplatsen! De har fixat så vi kan ha hjärtan i inläggen! :-D

 

Om du vill ha hjärta i rubrik eller lämna i kommentar, då kopierar du hjärtat i min rubrik. Klistra sedan in det där du skall ha det. 

 

Du kan också skriva utan mellanslag: & # 9 8 2 9 ; Det är koden som läses som ett hjärta.

 

 

Här hittar du fler HTML- och ASCII-koder. (Tack, Kvasthilda!)

 

Testa! :-)

 

Av GladaKatarina - 15 september 2009 15:22



Skjutvarning utfärdad!

  

Av GladaKatarina - 15 september 2009 15:13


Är inne i en stressig arbetsperiod och rent privat är det många idéer som snurrar. Lite tankspridd blir jag, som vanligt. Lyckades se till att jag INTE glömde den inköpta laxpajen på tåget igår. Jag kompenserade detta genom att glömma två nyinköpta bananer på tåget idag. Gladan going bananas? Inte mer än vanligt.


  


Vi fick en fin blombukett på jobbet igår, så uppenbarligen gör vi kunderna nöjda. :-) Men både kollegan och jag höll på att glömma sätta dem i vatten, först hon på förmiddagen, sedan jag på eftermiddagen. De klarade sig! Underbara färger, dessutom. Yes, we have zinnias but no bananas.


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards