Alla inlägg den 7 september 2009

Av GladaKatarina - 7 september 2009 08:38


Måndagarnas måndag. Visserligen arbetar jag bara halvdag idag, men tanken på att dra runt dessa är verkligen inte lockande.


Skall även in en vända där jag arbetar som cirkelledare och hämta lite info. Det drar ihop sig till höst och fortbildning för många. :-)


Dessutom är foten oerhört mycket bättre, så pass att det är frestande att inte ta med dessa pinneländen som bara är i vägen, välter, ger en ömma händer och allt annat knävelskap.


Jag drömde i natt att vi var fyra stycken i en snabbgående hiss. Den gick nedåt... lite väl snabbt! *ZZZZWWWWOOOOMMM* I drömmen såg jag mig själv titta i hisspegeln och be till Gud medan allt omkring mig blev dimmigt.


Vi kom ner. Men vi var bara två kvar. De två andra var totalväck! Jag letade och var ute i hisschackt som visade sig leda ner i en vattenbassäng...


Härligt förvirrande, precis som en uppstressad natt-mot-måndagsdröm skall vara. Vaknade 5.45 av denna dröm, helt i onödan. *suck*


Det är verkligen måndag!


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards