Alla inlägg den 23 september 2009

Av GladaKatarina - 23 september 2009 12:45


Vinden friskar i dessa dagar! (Svar på din fråga, Sanna! :-) )


Det blåser på rejält i livet också! Fullt drag på engelskkursen, gick ut hårt med en repetition som nog faktiskt fick igång de flesta. De två nya deltagarna tittade på mig med skräckblandad fascination den första halvtimmen, drog på munnen den andra halvtimmen och skrattade åt mig efter kaffepausen. Det är bra! :-)


Annars är jag en super-duper-dubbel-coach! Yup, jajamänsan! Kommer med uppmuntrande tillrop, är klämkäckt motiverande och lojalt upprörd å allas vägnar om något inte går som det är tänkt. Det är ALLTID någon annans fel! Trust me! Det är drag under galoscherna! <-- Reclaimat uttryck.


Emellan dessa pedagosiga (<-- nyskapat ord av Catten) utbrott och äppelkäcka krumsprång finns det utrymme för fri lek på kreationens gröna ängar, och ängens fjärilar bor i min mage emellanåt. Men de blir snabbt fria igen och fladdrar lika livat som jag i den höstljumma brisen.

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards