Alla inlägg den 22 september 2009

Av GladaKatarina - 22 september 2009 06:56


Till och med textfälten på Bloggplatsen fick lite spader. Satt hela gårdagen och fixade med en sak som inte riiiiktigt ville ta sig. Meh! Och sedan kunde jag inte sova. Måste varit närmare 01.00 innan jag slocknade.


Jag drömde att jag var i en grupp som stod på ett torg utanför en restaurang. Inne på restaurangen, vid fönstret, satt Kungen, Carl Philip satt mitt emot, tyckte även att jag skymtade Victoria, men ville inte dumglo rakt på dem. Kungen flinade och vinkade. Och vi stod utanför och glodde. Why on earth??


Jag är hungrig. Nej, just det: jag glömde handla igår. Jag går på bloggrunda, men hjärnan funkar inte. (Sorry! Prövar senare idag!)


Vädret skall bli sämre och morgonradion talar non-stop om Anka-Vanka! Hela tiden! Hallå, det räcker nu! *stänger av eländet*


*suck* Kan väl bara bli bättre...


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards