Direktlänk till inlägg 24 september 2009

:-D :-D :-D :-D :-D :-D Älskade bloggvänner!

Av GladaKatarina - 24 september 2009 21:55


HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Åååh, vad ni får mig att skratta, bloggvänner! Ni är UNDERBARA! Tack för era kommentarer, jag formligen tjuter av skratt!


Är väldigt mycket igång just nu, står faktiskt ganska lugn och trivs i stormens öga, runt om mig är en orkan av människor som vill åt mina kunskaper och min service. Så det hinns inte bloggas och kommenteras mycket. Meeeeennnn det kommer igen! Kan man bli annat än inspirerad??? *lycklig*


På fest imorgon och på lördag. Flaxar omkring så mycket att jag funderar på att sno en helikopter till - NEJ VAD SÄGER JAG!?! (Förresten, är den någon därute som har möjlighet att gömma några kappsäckar fulla med... papper?)


 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

24 september 2009 23:38

Allt har sin tid och plats. Vi har ju något att se fram emot senare då. Att tjuta av skratt är verkligen HÄRLIGT. Det har du ju fått MIG till emellanåt också - du är ju riktigt skojig och det kommer något när man allra minst anar det, och då tjuter JAG av skratt!! God Natt och Kram från mig

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Magnus

Magnus

25 september 2009 00:25

Hur är det Gladan...du verkar i, typ... extas???
Det är du värd!
:)

http://mj.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

25 september 2009 09:01

Din glädje och energi smittar !! =))
En kappsäck mer eller mindre..det spelar ingen roll ,
vad gör man inte för en vän ...hahahha....
Det var ena kluriga rackare de där rånare...där fick polisen stå med fågelholks ansikten och titta på...hahah...
Ja , man måste ju få skratta åt det ;)))

Ha en underbar helg !!
Kramen =))

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

25 september 2009 22:07

Fest 2 kvällar i rad? Var det 20 du fyllde? Du är beundransvärd! På alla sätt :) *Snarkar i TV-soffan vid åttatiden*

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

26 september 2009 22:39

-Näe man har bara två armar men slit inte ut dem även om du står mitt i stormens öga och glömmer av dig.

Härligt när man behövs och på rätt sätt!

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards