Alla inlägg den 4 september 2009

Av GladaKatarina - 4 september 2009 13:36


Rockklassiker spelar denna: Life on Mars med David Bowie. Passande. Fy farao vilken bra låt det är!! Slutet! Med pianot som låter genom rymden...


En av mina storasystrar spelade denna igenochingenochingen när jag var liten parvel. Mamma grät. Pappa svor. Jag gungade med. :-D


Originalvideon, med "inbäddning inaktiverad på begäran". You b*st*rds! ;-)

Av GladaKatarina - 4 september 2009 13:29


Det talas mycket om den nu. The Great Blog Draught. Le Grand Sécher de le Blog [lö gråån säschö döllö blögg].


Den är värre än svininfluensan, inget nedsättande om svininfluensan för det. Sweinflu is no good. Men Dry-Blog är mer allomfattande och inget vaccin finnes.


Dumradion skvalar. Vinden viner runt husknuten. Fotskräpet värker. Tangentbordet hamrar. Ingen dag utan en rad. Besök Estland istället, tycker radion. Skulle inte tro det.


Jag har fler födelsedagsbilder. Fler blombilder. Jag bara varnar er. Men jag kan även visa nåd och spara er. ;-) Kan sprida bilderna under hösten istället.


Nu spelar radion Sara Dawn-Finer igen. DET är droppen! Har dom ingen annan låt?? *byter kanal*


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards