Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Förolämpningar och tacknämligheter

Av GladaKatarina - 10 september 2009 10:01


Under gårdagen och nu imorse har Bloggplatsen hela tiden gett mig samma kodbokstäver:


c, f, k, u


I olika kombinationer. Vid inloggning nyss blev det fukc. Vad vill dom säga med det??? >;-)


Min bloggadress är ändrad! Från gladakatarina.bloggagratis.se till gladakatarina.bloggplatsen.se. Det kan du också göra! Under INSTÄLLNINGAR -> Bloggens adress.


Allting verkar länkas om automatiskt, mycket bra! Tack, bloggplatsen! :-)


Har fått tacksamma kommentarer för tips och trix om hur man använder bloggens funktioner nu, sedan omändringen. Tack skall ni ha, tillbaka! För mig är det viktigt att alla skall ha chansen att kunna använda saker och ting på lika villkor. Man är ju cirkelledare. :-) Kunskap är en demokratisk rättighet.


 
 
EW

EW

10 september 2009 12:06

Ja, dessa koder kan verkligen bli riktigt dråpliga ibland, rentav lyckade, men "nästan fräcka" emellanåt också... Fucking Åmål..,nej inte NU!! Jag är ju mycket tacksam för dina tips och kunskap brukar ju ge mersmak också, "beroendeframkallande".. Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
EW

EW

10 september 2009 12:08

Håller förresten med om att "kvinnor" är bäst ord för oss men visst var det kul ändå detta med "30 fruntimmer i klassen"??!!

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

10 september 2009 13:06

Precis den här frågan hade jag också på tapeten för jag förstod inte varför jag skulle ändra bloggadressen om man nu ändå kunde ha den kvar samt att gamla "vänner" skulle hitta mig.
Hur gjorde du då och för att behålla dina trogna?
Ändrade du användarnamnet också?

Många frågor men som du vet - inga svar annars! hehe

Här blev det i alla fall bättre och stort och bra för min syn.
Ha en kanondag och fu har fått det jättefint här.
//Sanna

http://sancha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Skånepågen

10 september 2009 16:12

Så skall ett valtal sägas med eller utan krusiduller, förlåt cirklar.

 
Jennie

Jennie

10 september 2009 17:15

Fast min sida heter visst blogga gratis fortfarande, missade om det var något man skulle ändra själv. För övrigt riktigt kul att du berättar om allt nytt...min bror sa alltid när jag frågade evinnerliga frågor till honom om funktioner på datorn att jag skulle testa själv för annars lärde jag mig aldrig någonting.

IDag har jag förresten äntligen köpt mig en extern hårddisk, så nu hoppas jag den fungerar också...så jag kan känna mig lite lugnare...=)

http://365dagartills30.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

10 september 2009 18:18

Tack !! Du har varit till stor hjälp för mig med ditt kunnande !!
Ha en mysig kväll !!
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
anna

anna

10 september 2009 18:19

men nu hade dom bytt kod iallafall!

http://www.fashionhaggan.se

 
Zockans Husse, förstås!

Zockans Husse, förstås!

10 september 2009 21:11

Jag tror det hade med det fula ordet, som oxå kunde fås av kombinationen att göra...

Eftersom jag älskar (bild)gåtor (men är mer än slö, på att ge afcit), får du här en ny!

http://zockan.blogspot.com/2009/09/nedrakning.html

Mycket nöje!

http://zockan.blogspot.com/2009/09/nedrakning.html

 
Zockans Husse, förstås!

Zockans Husse, förstås!

10 september 2009 23:32

Rätt svar på första gåtan. Till gissningarna på den andra, kan jag ju inte säga att det är fel, men i varje fall inte det jag avser. Till bokmässan ska jag försöka åka den 25:e, om det e ok för högre makter.

Väl bekomme! Hoppas det kan komma till nytta! När jag är i en stad som ligger 45-60 minuter ifrån din med bil, eller lika lång tid med allmänna kommunikationer kvittar väl... Men, har det inte slagit dig att jag kanske använde ett ombud? Jag känner ju faktiskt andra som bor i ditt kvarter... Nåväl, jag ville ivf vänta tills du återvänt ifrån Paradiset, bl a så attt det säkert skulle vara plats i din brevlåda, och det var det ju när kassen hamnade där den gjorde!

http://f-x-z-u !

 
Ingen bild

Ann-Louise

11 september 2009 08:54

Jag tror att bloggplatsen hade sin naughty-day igår, nést-ce pas?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards