Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Test - som misslyckas

Av GladaKatarina - 8 september 2009 15:02

Suck. Textkrumelurerna här nedan är exempel på ett kopierat script som Bloggplatsen, fd Bloggagratis, inte tillåter. Bara... delvis? Det står att det är ett text-inlägg. Kommer det andra varianter senare, med stöd för så kallad "inbäddad media"? (Mycket tekno-snack blir det!) Tjusig och tung grafik i all ära... Men inga script. Kom igen, Bloggplatsen! När får vi stöd för script?? :-)

 ***

 I am an Echinacea http://www.thisgardenisillegal.com/flower-quiz.htm" style="font-size:15px;font-family:Georgia,Serif;color:#0000FF;">


http://thisgardenisillegal.com/quiz/echinacea.jpg" width="140" height="200" border="0" />

What Flower

Are You?

***

Det hade inte skadat med en "preview"-funktion heller, så att man kunde förhandsgranska sina inlägg.


Och om man vill bädda in ett youtube-klipp, hur funkar det nu? Hmmm, testing testing...

Slut på önskelistan, än så länge. ;-)

 
 
Eliza

Eliza

8 september 2009 15:53

En del frågor blir det och förhoppningsvis ett och annat SVAR också... Det med youtube-klipp har jag inte funderat på men det är förstås jätteviktigt. För även om en del funktioner har förbättrats ska ju inte andra viktiga försämrats eller tagits bort helt. Men nu har jag ju märkt att detta med understrykningar funkar åtminstone...

http://elisannw.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

8 september 2009 16:03

Wow, vad snyggt du fått till det här!
Pimp my blog hahaha

http://nillalivet.blogspot.com

 
Eliza

Eliza

8 september 2009 16:28

Jo, det är en ny funktion att kunna göra Smilelys. Kan ju göra t.ex på MSN så jag tycker att det var skojigt att kunna få in i bloggen också nu.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

8 september 2009 17:23

Vad snyggt du gjort =))
Det blev en förbättring tycker jag med det nya ..och att kunna ladda upp flera bilder på en gång...jisses vilket glädjesrus...hahah...
Nu ska jag vagga hem och pimpa min blogg ...hahah...
Ha en skön afton och en mysig kväll !
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

8 september 2009 17:34

OMG, är du ingenjör?! Ditt språk är så tekniskt fulländat att jag trillar baklänges. Men det är vackrare med franska:)

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

8 september 2009 21:30

YouTube-klipp klistrar du in i html-en. Bara att slänga in nånstans. Nu kan man dessutom centrera dem! YAY! O ta bara spelalisten om man vill ha en musiksnutt, men inga fula bilder om man skulle vilja slippa det. Dottern har efterlyst det. Har funnits på blogga.se i eviga tider. På vissa kan
man tom dra i YouTube-klippet o bara dra ihop den till spellisten.
Jag har testat o det funkade (tog bort inlägget igen)

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
Ingen bild

GladaKatarina

8 september 2009 22:07

Tack, sötnosar! :-)

Kvasthilda: Aaaaaa-ha! AHA! HA!! :-D

 
Kvasthilda

Kvasthilda

8 september 2009 22:37

Det funkade klockrent i morse. Nu fungerar ingenting. Jag är skitsur.

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards