Alla inlägg den 28 november 2008

Av GladaKatarina - 28 november 2008 16:10


Skall ju se musikalen på söndag. Och tänkte att det nog fanns klipp på Youtube nu. Se och njut! DETTA är girlpower och kvinnlig vänskap när den är som bäst! :-D


Till alla mina vänner där ute: You can dance, you can jive, having the time of your life... :-D



Av GladaKatarina - 28 november 2008 16:06


Köpte Mamma Mia-CD:n till mig själv. Jisses, vad glad man blir av den musiken! Gissar att DVD:n kanske ligger under granen till mig i år. ;-) Vetenskapsmän har nu studerat människor som ser filmen och konstaterat vad vi redanvet: man blir lyckligare av att se den filmen!


Hittade själv ett gäng toppenjulklappar idag!! Mwahahahahaha! jag gnuggar mina händer! Utmärkt! Det är det som är det roliga med julklappar! :-D


Av GladaKatarina - 28 november 2008 16:03



Ikväll är det fest på skeppet Helene i Ystads hamn. Med sång och musik! Jag har fixat några enkla sånghäften med sjömanslåtar. Mycket Evert Taube! Om folket känner för att sjunga... ;-) Det är lite blåsigt, så det blir nog en spännande kväll, trots att vi ligger för ankare. Storasystern skall också med. :-)


Av GladaKatarina - 28 november 2008 15:55


Äntligen är det din tur, gulle lillebror! Äntligen din första födelsedag!


Vi ses på söndag! Undrar om du säger "bob-bob" fortfarande? Undrar varför? Ålar du omkring eller har det hänt mera?


Blir du störtledsen när du ser mig? Det kan jag leva med. ;-) Vi brukar få det ganska kul ihop efter en liten stund. Bob-bob! :-D


Gudmor längtar... KRAAAM!!!


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards