Alla inlägg den 27 november 2008

Av GladaKatarina - 27 november 2008 11:59


Nu är håret nyfärgat igen, tjolahopp! Så mörkbrunt det kan bli utan att vara svart. ;.) Trivs bäst så! Har inget emot gråa hår, men de är för ljusa för att jag skall trivas. Har ju aldrig varit blondin! :-D


Tänk att håret mår så bra av att färgas. Märkligt, jag trodde att det skulle vara tvärtom. Har inte färgat och tonat i mer än ett halvår, men det känns som om jag har fått ett helt nytt hår!


Mitt hår har alltid varit en black (ha!) om foten. Tvättas som mest varannan dag, annars straffas jag med elektriskt kraftfällt. Tvättas det en dag senare, förvandlas jag till Harry Potters hat-lärare nr 1, Severus Snape.


För några år sedan hittade jag äntligen schampot som mitt hår älskade: Sunsilk för brunetter! Det luktade kanel. Jag älskar kanel. Det innehåller kanel. Kanel är bra för brunetter.


Säg den glädje som varar. Nu har jag snart använt upp alla flaskor jag har, för schampot finns inte mer. När jag märkte att det höll på att försvinna, köpte jag på mig vad jag hittade. Nu är jag inne på sista behållaren. *suck* Vad gjorde jag för fel? Köpte det?? 8-/ Varför tar de bort saker som är bra?


Så nu går jakten på en ersättare. Det går inte så bra. Har provat andra schampon för brunetter, de är tre gånger dyrare och tre gånger sämre. Jaja, säg den lycka som varar.


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards