Alla inlägg den 25 november 2008

Av GladaKatarina - 25 november 2008 20:22


...eller "mannen-som-gillar-en-fin-brasa-på-morgonkvisten", har nu lämnat häktet igen. *suck* Kanske satt han länge nog för att få ännu ett skadestånd. Mer fest för den mannen. Hurra, hurra. ;-/


Enligt KVP och även andra källor jag läst är hans mål att knäcka polisen.


Nu är ju jag för all del ingen fiende av åsikter, tvärtom. Och vissa polisinsatser kan man givetvis fundera en del över. 200 poliser till tio fredliga husockupanter till exempel.


Arg på samhället är jag ofta, och många med mig.

Men detta? Snälle lille vän.


Av GladaKatarina - 25 november 2008 20:04


Bloggkompisen Åke undrade om det någonsin fanns en antivariant på GladaKatarina. Om det finns... Så mycket att jag funderat på att skaffa en blogg till, många gånger. En totalt anonym. En sådan där man verkligen vvvvvrrrrrräääääääker ur sig all vrede, irritation och BLLLLARGH!!


Men den här bloggen är bara lite halvanonym. ;-) Och vissa saker skall man ju inte slänga ut i offentligheten. Men ojoj... Kallar mig själv Sura Tanten då och då. Och även andra, värre saker. Temperament finns det gott om, så visst blir man arg. Färre inlägg är ett tecken på att jag borde ha en parallell sur-blogg. ;-)


Men jag har valt att ha denna bloggen, och dessutom att ha den för ett visst syfte. Och glad är jag allt som oftast - verkligen! :-) Det har jag själv valt till stora delar, eftersom det är att vara glad som jag mår allra BÄST av.


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards