Alla inlägg den 28 december 2008

Av GladaKatarina - 28 december 2008 22:59


Kan inte samla mig för ett vettigare inlägg just nu, men tro mig: Det var otroligt bra! Har aldrig upplevt längre applåder efter en föreställning! Bara en sådan sak...



Av GladaKatarina - 28 december 2008 00:37


Imorgon (idag, den 28:e) är det äntligen dags att se Jesus Christ Superstar med Ola Salo i huvudrollen på Malmö Opera.


 


Herrskapet här i Paradiset är i full gång och bokar biljetter till La Traviata i januari. Men jag kan inte följa med på någon av de datum som de kan gå. :-( Man kanske skall prova på en sista-minuten-biljett en av de dagar jag kan? Jag får se. :-) Det kan mycket väl finnas någon udda biljett för 95 kr på någon inklämd plats - men sådant stör inte mig i någon större utsträckning, bara ljudet är bra.


Vi kollade på bokningssajten. Märkligt, har varit där så pass ofta och kan ändå inte riktigt minnas hur stolarna är placerade. Tycker dock att den enda gången jag suttit illa var längst uppe på balkongen.


Skall se JCS med gudsönernas föräldrar. De har varit sjuka i omgångar under julen, stackarna. De höll sin officiella julafton idag (läs igår, den 27:e). Hoppas de drabbade mår bättre imorgon (läs idag). Gladan längtar!


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards