Alla inlägg den 15 december 2008

Av GladaKatarina - 15 december 2008 20:28


Den så kallade Gryningspyromanen är omhäktad, nu för inbrottsförsök. Innan misskötte han sin övervakning efter att blivit villkorligt frigiven. Han tycker att alltihop är en skandal, fast han väljer andra ord. Det står inte hur länge hans häktning förlängs. Så frågan är bara: när?


Det blir mer Kenneth Branagh i Ystad! :-) Welcome back, sir! Frågan är bara: när?


Sex miljoner engelsmän har tittat på två av filmerna! 6 miljoner. 6 000 000 engelsmän. Nästan en fjärdedel av alla engelsmän! Nu kommer Branagh tillbaka och Ystad hoppas på fler brittiska turister. Yes *flämt* yes *flämt* yes *flämt* yes *flämt* yes *flämt* yes!!!


Helt OK för min del, med andra ord. Kanske kommer fler brittiska skådespelare? Man kan ju drömma... ;-9~ Frågan är bara: när?


Stressen har hittat till Ystad. Iallafall i juletid. Man vill vara som en gigantisk dammanläggning som stoppar stresströmmen, men det går ju inte. Julstressens ström bryter igenom dammanläggningar av kinesisk gigantstorlek. *suck* Känner att jag blir alldeles tom inuti. Så skall det inte vara i juletid. Något måste förändras. Frågan är bara: när?


Julefrid? Ja, jag ser fram emot den 25:e.


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards