Alla inlägg den 9 december 2008

Av GladaKatarina - 9 december 2008 11:50


73 personer röstade. Så här blev resultatet:


Hur vill du ha dina ägg?


Löskokta    15.1 %

Mellankokta     17.8 %

Hårdkokta    23.3 %

Vändstekta    8.2 %

Enkelstekta    2.7 %

Äggröra    5.5 %

Befruktade ;-)    12.3 %

Obefruktade :-)     2.7 %

Vill inte ha ägg!    12.3 %

På annat sätt.    0 %


Det gläder mig att ingen valde "på annat sätt", känns som om jag fick in alla alternativ som fanns. :-)


Nästan en fjärdedel föredrog sina ägg hårdkokta. Fegisar! ;-)


Ny omröstning kommer. Skall bara tänka ut någon... Något om julen känns nära till hands, men det är kanske för uppenbart? Hm, vi får se!


Av GladaKatarina - 9 december 2008 11:43


Jag återfann mitt schampo! På Åhléns! Med ny etikett! Och tio kronor dyrare än på ICA, kan man tänka sig. Grrr, Sunsilk, grrr!


Jag ska bojkotta er!! Tror jag. Jag skall åtminstone lägga lite jobb på att hitta ett annat schampo, så det så!


Hur som helst konsulterade jag Ingegerd på Åhléns skönhetsavd i Ystad, henne känner jag på och litar på. Hon hade inte fått uppfattningen att schampot skulle försvinna från Sunsilks sortiment.


Hmmm. Vad är detta för exklusiviseringsförsöksprincip? (Svenska hopskrivningsregeln är bland det bästa med hela svenska språket!)


Nä, skall nog ta bloggkompisen Annas schamporåd och fungerar inte det för mig så skall jag allt snoka runt lite efter något annat. Because I'm worth it.


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards