Alla inlägg den 15 september 2008

Av GladaKatarina - 15 september 2008 20:02


Märkligt vad glad man känner sig vissa dagar. Har varit glad som en lärka på jobbet idag. På en måndag!


Nej, jag använder inga droger. En enda anledningen jag kan komma på är att det är så skönt att slippa vara förkyld och att jag verkligen är en av de knepiga människorna som verkligen älskar hösten!


Radion spelade en lavin av bra, pigga låtar, folk tog det lagom lugnt och var trevliga nog att skratta åt mig på rätt ställe. När jag körde sitt-ner-disco, till exempel. Ibland är det bara så mycket lättare att få upp det glada humöret på räls och låta det tuffa på tills dagen och resan är slut. Idag var en sådan dag. 


Jag tänker inte utbrista i "jag vill tacka liiiiiivet" bara för att roa er, men om någon därute skrattar åt mig ifall jag skulle göra det, så kan jag lätt leva med det. :-) 


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards