Alla inlägg den 7 juli 2009

Av GladaKatarina - 7 juli 2009 21:33


Det regnar i Malmö!!! Yesss!! Håll på hela natten, på oss bara! *funderar på att dansa naken i regnet med besinnar mig*


Av GladaKatarina - 7 juli 2009 11:53


Gudsonen A, 4½ år, har ett fotoalbum med sina närmaste. Där skall också vara en bild på hans gudmor - jag - som hans Bildsköna, ömma moder skall ta vid lämpligt tillfälle.


Gudsonen A tyckte att det dröjde för länge, så han ritade av mig! :-D


Hans mamma undrade om jag hade blivit skrämd, eftersom håret stod rakt upp. Jag förklarade att det givetvis var min lugg i motvind.


Tre par armar, jepp. Mycket att kramas med! Nästan som en bläckfisk, som kan göra ALLT samtidigt!


Och nästan alltid klädd i jeanskjol, helt riktigt. Han har fångat mig på pricken! :-D


*lycklig gudmor*


Av GladaKatarina - 7 juli 2009 06:14


Jaha. Idag får man se fram emot kaffepauserna, om de kommer. Lång dag. Det kunde varit värre, jag kunde ha kört på ett vildsvin. Sovit har jag. Så det är inte där skon klämmer.


Det kommer säkert bättre dagar. Får pigga upp mig med en riktig fräckis!!! Mitt på blanka tisdagsmorgonen! ;-)


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards