Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av GladaKatarina - 12 oktober 2008 14:08


God, gammal 60-talare. Baby baby baby you're out of time! :-D Härliga textrader som "You're obsolete, my baby. My poor, old-fashioned baby!" Egentligen en Stones-låt, men vi föredrar den med Chris Farlowe, som här. Eller ännu hellre med The Hittills. ;-)


Av GladaKatarina - 12 oktober 2008 11:34


...det är iallafall så det känns. Men det kan det ju vara värt. Synd bara att jag måste dra undan en massa saker där hemma så att de kan komma in och kolla vattenledningarna imorgon. Gulp! Sovit hos syrran, hon äter också nyponpulver, så vi sitter här som två nypon-nypudrade rosor och höften blir långsamt välvillig igen.


Vi hade fantastiskt kul, fler släktingar än vi räknat med dök dessutom upp på Törringelund igår. :-D Clabbe af G var i högform! Sedan sprang man på lite andra bekanta, bara skoj! Tyvärr har Törringelund ingen luftkonditionering och en halvtimmes väntan i baren. Men vilken blandning på människor, alla åldrar från 18 år och uppåt! :-D Sån't gillar jag! Sedan är det kul att dansa till gammal god musik i roligt sällskap!


Har ätit frukost hos syrran, hennes dotter sov också här. De sjunger. Själv är jag för hes efter allt sjungandet igår. *krax* Måste snart hem och ta itu med verkligheten: röja undan prylar och förbereda engelsklektioner. Hej å hå!


Stoppar in syrrans favorit-åttiotalare som bonus. A-ha: Take on me. :-)


Av GladaKatarina - 12 oktober 2008 11:28


Ser här nu på morgonen att bloggagratis lagt till en räknefunktion på antal inlägg. Rulla ner i rullningslisten så ser ni hur många inlägg ni gjort per månad och per kategori. Bra gjort, bloggagratis! :-)


Hmmm, värst vad jag får många nya intryck. Djur och sundhet har visst inte fått så mycket att skriva hem till bloggen om. Tydligen är jag ganska mycket motvals och ilsken, trots att jag påstår mig vara GladaKatarina. >;-) Men gladan flyger rejält mycket, det är ju bra!


Antal inlägg i månaden stämmer bra med mängden besökare jag fått. Mer inlägg = mer besökare. Enkel matematik, sån't gillar jag.


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards