Alla inlägg under juli 2008

Av GladaKatarina - 6 juli 2008 16:06


Alla bloggpolare ligger ganska lågt nu. Det gör de rätt i! Man skall ha semester! :-)


Fast lite trist är det ju, rent egoistiskt sett... ;-)


Fast Anglinder är ingång! Men jag kan inte kommentera hans inlägg!


Nu säger jag dig det igen: Jag KAN inte kommentera i din blogg. Det GÅR inte. 8-} Nej, jag kommenterar INTE via mobilen. Det går inte, det heller. Har inga problem att kommentera på andras bloggar. Har kommenterat på din innan, så jag vet hur man gör. Har försökt kommenterat på många olika datorer, utan resultat.


Vad skulle du på Metroblogg att göra... >;-)


Av GladaKatarina - 6 juli 2008 15:32


På väg igen, nu på buss 141 från Svedala till Malmö via E65:an.


"Takluckan får ej öppnas, AC finns." påstås det.


Det är fult att ljuga, påstår jag.

Av GladaKatarina - 6 juli 2008 15:26


Kul och mysig fest igår på en otroligt fin sommardag och ännu härligare sommarnatt! Värdparet bjuder med hjärta och generositet! God mat, god dryck och gott sällskap i det unga parets vackra och mysiga hem!


Tusen tack! :-)

Av GladaKatarina - 6 juli 2008 15:19

Nässelfjärilarnas stamställe!

Av GladaKatarina - 5 juli 2008 20:32

Pitbullvalpen Ludde, 6 veckor gammal, är senaste tillskottet i släkten. :-) Han och syskonen blev bortstötta av mamma och blir nu vällingmatad minst var fjärde timme. Som vilken baby som helst. ;-)

Av GladaKatarina - 5 juli 2008 11:54


"MMMMMMAAAAAALLLLMMMÖÖÖÖÖÖÖÖHH!!!" skriker supportrarna. Är det match idag? Tror inte det, stadsbussarna flaggar med små vimplar längst fram de dagar som ett hemmalag spelar.


Annars säger vi i dagligt tal "Málmé" när vi som bor här nämner staden vid namn.


"Malmååå" säger norsk turist. "Mälmä" säger dansk.


Av GladaKatarina - 5 juli 2008 11:52


Vi har en härligt svettig dag än så länge, men SMHI försöker hota oss med regn och åskskurar senare.


Än sen! :-) Jag skall iväg på fest och ha så kul som jag bara kan! :-D Får väl fest i regn , om jag måste.


Av GladaKatarina - 4 juli 2008 16:38


Hoppas att resultatet blev bra...?


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards