Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Mot djungeln - NU!!

Av GladaKatarina - 21 december 2009 23:48

Gabbi skickade bild till Gladan. Gladan blev...

  


Det var... Richard Armitage (duh!) på inspelning i Sydafrika...



Kommande TV-serie, utspelar sig i min fantasi Irak.

Jag gillar låren posen. Och armarna floden i

bakgrunden får mig att tänka på hans vackra ögon

filmen Afrikas Drottning. Tänk, en båt med bara

honom och mig spännande actionserie att se

fram emot! Det är ju alltid något visst med hans

händer mun RRRÖST! överkropp!!! låååånga ben!!

talang jo, talang!


Djungeln.

 

 

Ta mig i till

 

 

djungeln nu!

 
 
Ingen bild

Rävungen

22 december 2009 01:10

Kul att jag spred lite glädje en kväll som denna! :-D

Och jag kan bara hålla med.... GAAAAAOOOOORRRRRW!!! RAWRx10000!!! Det är något med honom som man aldrig kan bli av med... inte för att man vill det! HAH, vem skulle vilja det?! Han kan fantiskt ta mig i djungeln... TILL djungeln... Han han ta mig till djungeln också... 8-)

 
Ingen bild

Cineline

22 december 2009 09:20

Hahahahahahahahahahaha! :-) Du är för härlig! Mera Armitage åt Gudmor!

Läckert omslagspapper du hade hittat till pojkarnas julklappar! Nu blev jag ju nyfiken. Matsambon vägrar berätta vad som finns i! :-(

 
Berith

Berith

22 december 2009 09:42

Vilken Julklapp ;))
Önskar dig en riktigt GOD JUL !!!
Varma kramar ! =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
nilla

nilla

22 december 2009 10:11

Hahahaha!
Gå inte vilse där i djungeln bara.
GOD JUL

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ingen bild

GladaKatarina

22 december 2009 10:22

Rävungen: Du sprider ALLTID glädje, min kära Lyckoklöver! ♥

Cineline: Mwahahaha... Ni kommer inte riktigt att gilla mig... Jag var i London och rycktes med. Rävungen vet! ;-) Föll för pappret! Pirates of the Caribbean är kul! :-D

Berith!!! HEEJ!!! KRAM tillbaka! :-D

 
Ingen bild

Gladan

22 december 2009 10:24

Nilla: aaaawww, God Jul till dig med! :-D (Jo, jag vill visst gå vilse, bara han letar upp mig...)

 
Jennie Penny päronpaj...

Jennie Penny päronpaj...

22 december 2009 12:50

Meeeeeeeeeeeen SLURRRP DREGGEL DREGGEL : FY PÅ DIG; nu kommer jag ju inte tänka på något annat än detta på hela dagen, veckan, året...hm.... Dumt dumt dumt när jag måste vara kreativ på annat...

http://365dagartills30.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anglinder, förstås!

22 december 2009 13:12

Känns ju skönt att vi håller oss (utanför) med kläderna på och inte har några (o-)anständiga kommentarer heller.... Jag trodde annars du föredrog att bli tagen till Paradiset. (Djungel som (Paradis-) Djungel....) Fast det finns kanske andra fora, om man vill se honom i bara mäss(l)ingen!?

 
Ingen bild

Anglinder, förstås!

22 december 2009 16:11

Intressant! Men du, Afrikas drottning?? I Irak??

Kommer förmodligen att skicka en fundering inför jullov till din mail (den som väntar på något gott, väntar alltid....)

 
GladaKatarina

GladaKatarina

22 december 2009 21:09

Jennie Pennie Päronpaj: Äsch, året är ju nästan slut iallafall. ;-) Varsågod!!

Anglinder: Man kan ju alltid blunda när Richard Armitage dyker upp. Men det genererar ju intressanta kommentarer från både dig och andra. ;-) KRAM!

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
Magnus

Magnus

22 december 2009 22:21

Och vi killar får väl dregla över hans bössor istället. Fina saker det där...

http://zk72.blogspot.com

 
Ingen bild

Rävungen

22 december 2009 22:46

HAHAHAHA! Ja rävungen vet big-time!! 8-D

 
GladaKatarina

GladaKatarina

22 december 2009 23:18

Magnus: Jag kan hålla med om det, väldigt vackra - vapen...

Rävungen: ;-D

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anglinder, förstås!

23 december 2009 09:36

Om jag inte missminner mig umgicks du väl med en kille som hade vapen... RA??

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

23 december 2009 15:16

Helt otroligt vad du har fått till det runt omkring och i din header.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Catten

Catten

23 december 2009 16:57

Hade jag kunnat så hade jag skickat MrA med expresspaket till dig i Paradiset...i brist på honom får jag hoppas att du har en helt underbar jul med dina nära och kära, kram på dig!!

http://catten.bloggplatsen.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

28 december 2009 21:37

*asgarv* tebax :-D

http://malmdamm.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards