Alla inlägg den 9 december 2009

Av GladaKatarina - 9 december 2009 09:05

Klockan ringde säkert kl 5.00 6.17 fick jag ett sms från unga fröken Höna och det var tur, annars hade jag säkert sovit fortfarande. Tack, Agda! Som av en flax skulle kiropraktorn som bor i nära mig till Ystad idag och jag kunde åka med.


Dessutom skrapade jag Pyramidlotten som jag hade kvar sedan i måndags. 60 kr på den, det blir 105 kr allt som allt. Nu har jag pengar nog till att ta mig ända till Kastrup. Så jag skall vara tacksam. Heja. Visst låter jag entusiastisk. En gång till på annat sätt: tjoho.


Det går över, jag är inte den nedstämda typen. Men jag går faktiskt inte omkring i ett evigt rus heller och tänker inte försöka. Idag slutar jag tidigt och solen skiner.


När jag har en stund över, finns följande glädjeämnen från HMV i min DVD...


Richard Armitage som Guy of Gisborne Richard Armitage som Harry Kennedy  


Jag har faktiskt köpt den kompletta DVD-serien av Ett Herrans Liv (Vicar of Dibley), för jag var förtjust i den serien innan Richard Armitage dök upp i slutet.


Så, tja. Det går ingen personlig nöd på mig. Jag är irriterad ändå. Meh!


Dessutom: nästa som tjatar om att mögelost är gott på pepparkakor kommer jag att ge onda ögat. Det är minst 10 år sedan det blev populärt för första gången. Varenda jul träffar jag minst ett halvdussin människor som för fram det som en fantastisk nyhet. Häng med lite i svängarna! Kom med något nytt!!!

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards