Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av GladaKatarina - 18 oktober 2009 20:00

Någon mästerfotograf som flera omkring mig är, det blir jag aldrig. Men jag älskar färg! Och mitt romantiska sinne är givetvis galet i solnedgångar. Så här kommer ett urval, fotade nu i höst.


  

Från sovrumsfönstret, precis som de flesta andra.

Blev suddigt men lite kul med lampan till höger.


 

Lite mildare färger men bättre kontraster. Även detta mitt västerfönster.

De fyra uppstickande pinnarna man ser i fjärran, par om par,

är pylonerna till Öresundsbron.


 

Utanför Mobilia i Malmö. Brinner det?? Nej, det är solnedgång! :-)


 

Fler ljuva pasteller från mitt västerfönster.


Detta är i en korsning vid busshållplatsen. Grym vardagsmagi.


Av GladaKatarina - 18 oktober 2009 19:51


En söndag som blir vad den skall vara - inte illa. Man kan få så mycket gjort ändå, på andra sätt. Inte dumt alls.


Solen sken. Nyheterna hade inte mycket att berätta. Sångerna på radion var bra. Dagens sociala umgänge var ypperligt. Maten var god. Det finns mycket att vara glad över!


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards