Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av GladaKatarina - 5 oktober 2009 15:18


  

Väninnan i Slottstaden skickade lite bildminnen från mitt firande i Köpenhamn den 29:e augusti.


Innan ni nu börjar förfasa er över att jag publicerar "fyllebilder" så kan jag lika gärna förbereda er på följande: så här ser jag ut när jag är glad och med folk som jag trivs med. För det mesta, med andra ord. Det finns en anledning till att denna blogg heter GladaKatarina. :-)


Viftar, sjunger, kramas och tramsar. De' e' Gladan, de'. Vardag som fest.


Det är klart att skumpan på tåget och det goda rödvinet till biffen livade upp lite extra. Att sedan Storasystern var omtänksam nog att styra ut mig i banderoll som det stod "Gammal" på (inte Glada), mjuka djävulshorn och en prisrosett som snabbt hamnade på mitt huvud gjorde kanske lite extra just denna dag... Men nu fyller jag inte 40 på ett tag igen. Får ju utge mig för att vara 37 i några år nu...



Av GladaKatarina - 5 oktober 2009 11:16


Jobbar heldag på kliniken. Besvarade 30 telefonsamtal mellan 9.00-10.00


Ikväll blir det engelskcirkel. Jag lämnade hemmet 07.00, kommer hem cirka 22.40


Det känns som om 2/3 av veckans arbete utförs på måndagar. Det är bra, då kan vi lika gärna avskaffa torsdagen. Om man inte är ledig torsdagar, förstås, då får man ledigt fredag. Eller onsdag, välj själv.


*skriver EU-motion*


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards