Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

Utedag idag...

Av GladaKatarina - 12 juli 2009 12:32


Mer bloggande och kommenterande senare. :-) Solen skiner runt sydkusten, så man får passa på!


Radiokanalen RockFM spelade denna gamla favorit! Blunda, om ni är blyga. ;-) (Här är HELA låten på detta klippet!!)


Ha en fin dag, allihopa!


 
 
Kvasthilda

Kvasthilda

12 juli 2009 12:38

tittar ut o det ser ut som om solen skiner. måste vara en synvilla. allldeles nyss spöregnade det. synvilla. helt klart... kan'te va' nåt annat.

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

12 juli 2009 13:05

Ser att det har börjat klarna upp på norrsidan här och hoppas att det blir mer. För det räcker med regn för ett tag nu och ÅSKA. Lufttryckt har stått på en jämn nivå något dygn eller så./Ja, på tal om videon, bra att du "förvarnade", men nyfiken som man är så.../Var det inte idag förresten som du skulle träffa din syster och kunna klappa katten också?

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

12 juli 2009 20:12

Tack för din kommentar. Jodå, det fixade sig med teven. Får du tid och lust kan du ju läsa mitt inlägg Kontaktproblem... Det var mitt första för idag.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elisabeth

12 juli 2009 20:19

Jodå, jag vet ursprunget till ordet Scizofren och jag instämmer helt i det du skrev. Men det är väl som med allting, det handlar om i vilket sammanhang det är. Jag kan "skoja till det ordentligt" om vissa saker men det beror ju som sagt på sammanhanget hela tiden. Man ska absolut kunna skämta om det mesta och jag vet att både, du och jag bl.a älskar det komiska men man ska inte säga det "felaktigt". Men det ska nog komma från någon som HAR detta kanske, för det blir inte lika "laddat" då. Det är jättebra att du skrev detta. Du skriver helt fantastiska kommentarer också. Men jag tror nog inte att mitt inlägg kan missförstås på något sätt. Kram från mig.

 
Ingen bild

Skånepågen

12 juli 2009 20:20

Det gör du rätt i, ta vara på solskenet.

 
Ann-Louise

Ann-Louise

12 juli 2009 20:34

Du är tillbaka! Välkommen! Funderade på skallgångskedja där ett tag...när jag inte funderade över en Billy Idol-låt, som jag inte kan komma på....Jag nynnar den i huvudet men kommer inte på texten. Återkommer

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Ann-Louise igen

Ann-Louise igen

12 juli 2009 20:43

Pst! Måste bara säga att du är för härlig! Dina kommentarer hos mig (och andra) är mumma för själen; skarpa, roliga och slipade. Serafimerordern till dig! Minst!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Ann-Louise igen

Ann-Louise igen

12 juli 2009 21:02

Du är väl för härlig! Dina kommentarer hos mig (och andra) är mumma för själen; skarpa, roliga, fyndiga och slipade. Heja dig!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nej, vad dum den är!

12 juli 2009 21:04

Bloggagratis bråkar idag! Skickade en misslyckad kommentar (trodde jag), men nu ser jag att den kom fram. Äsch, det gör inget, då får du två komplimanger- det är du värd! //Ann-Louise

 
Ingen bild

GladaKatarina

12 juli 2009 21:08

Skånepågen: Tack, vännen! :-)

Elisabeth: kommenterar nog inte så bra trots allt - vad jag ville få fram var snarare att jag hoppades att kontaktproblemen skulle vara ur världen för gott. 8-) Skönt att du förstod vad jag ville ha fram ang. ordmissbruk. Det skall komma från rätt person, det har du helt rätt i. :-)

A-L: I love it when you miss me. Med tanke på saknade under sin Greklandsresa, så... ;-) *rodnar över de vackra orden* Kommentar efter inlägg, vet du. :-) Billy Idol-text??? Eyes without a face? Don't need a gun? Nice day för a white wedding!? Eller - flämt! - Flesh for fantasy!?? *ser Guy of Gisborne för mitt inre öga*

 
Ingen bild

GladaKatarina

12 juli 2009 21:10

A-L: Det blir TRE! :-D Girig som jag är, kapar jag åt mig dem alla!! *mwahahahaha* Märkte också att bloggagratis segade ihop för en stund sedan.

Och nu kommer väl snart bloggmonstret. Måste snart göra avbön för bloggmonstret.

 
Flamsigast

Flamsigast

12 juli 2009 21:11

White wedding var det ju!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

GladaKatarina

12 juli 2009 21:14

A-L (igen): den e braaa! :-D Kommenterar som en kratta i min egen blogg, sorry. Älskar debatt! Och dina inlägg... "saknaden av dig under din Greklandsresa" skall det stå!

 
Catten

Catten

12 juli 2009 22:21

Åhhh...den gode Billy, det var minsann ett tag sedan - tack för påminnelsen!!

http://catten.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

12 juli 2009 22:39

mmmmmm White Wedding ja...... Jag älskar Spike, o hans figur har ju tagit efter Billy Idol inifrån o uuuuut! mums

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards