Alla inlägg den 25 juni 2008

Av GladaKatarina - 25 juni 2008 17:28


Jag blev utmanad av Penzel'n! Hm, jag har inga tre att utmana, bara två bloggvänner vad jag vet...


REGLER:


Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigtange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...



1. Jag skulle kunna leva på ostbågar men längtar efter grönsaker.

2. Jag är född faster och blev gammelfaster när jag var 18 år.

3. Jag hatar att vara i närheten av jättebjörnlokor. *rrrryyyyshatahata*

4. Jag skulle mycket gärna ha ett fornminne på min tomt, helst gånggrift.

5. Jag gillar mörk choklad, mörkt öl och mörka karlar.

6. Jag saknar att jag inte reser utrikes och inrikes så mycket som jag skulle vilja.


Jag utmanar:


En långpendlande kattägares dagbok

Lollan


Av GladaKatarina - 25 juni 2008 16:20

Marknad i Malmö, här är provancelska tvålar! Men inga ätbara... Hm... ;-)

Av GladaKatarina - 25 juni 2008 13:04


Nä, uppryckning! Medicin, dusch och promenad i bra väder! Nu får det vara nog med i-landsproblem för idag! *tar mig i kragen*


Av GladaKatarina - 25 juni 2008 13:02


Måste fixa en massa men det klaffar inte. Det drabbar andra och det hatar jag. Grubblar non-stop, vilket inte hjälper. *gruff*


Av GladaKatarina - 25 juni 2008 12:56


Men okej. Har läst ut sista Stieg Larsson-boken idag, del 3 i Milleniumtrilogin: Luftslottet som sprängdes.


Lisbeth Salander rules! :-D


Av GladaKatarina - 25 juni 2008 12:53


Ingen riktigt bra dag idag. Mest gamla krämpor som blir som nya. Men måste dom komma samtidigt? Som en ohyfsad invasion! *gruff*


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards