Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Alla dessa grunkor...

Av GladaKatarina - 21 februari 2010 15:57

...på bloggplatsen, före detta bloggagratis! Tjusigt värre! Bara det inte tar över.


Gladan är hemma. Inte lönt att ge sig ut; förkylning i kroppen och förfrysning på vägarna! Man får helt enkelt utveckla sitt inre liv med böcker, filmer och Internet-umgänge. Många OS-entusiaster är nog egentligen ganska glada över att man kan sitta hemma och uggla, gissar jag. :-)


Många vänner, både i när och fjärran, har och har haft födelsedagar.


Anglinder, Den Bildsköna, M-han-som-han-allt och imorgon Kentucky-väninnan som fyller 30 år!! Önskar jag kunde vara där, jag är ledig imorgon. Kan man lifta från Kastrup?

 
 
marsipan

marsipan

21 februari 2010 17:11

Många som är lite förkylda och hängiga nu.. tur med lite guldglans i OS då!
Man kan ju faktiskt bli hes för mindre!

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
Anglinder, förstås!

Anglinder, förstås!

21 februari 2010 18:10

Beror väl på hur många stilliga män i "behörig ställning", du känner, som tjänstgör på Kastrup imorgon...!

http://zockan.blogspot.com

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

21 februari 2010 18:47

Visst är det kul med nya funktioner ibland men FÖR många kan ju göra en smått förvirrad också.. "Man" skriver ju för att uttrycka olika saker, det gör då JAG i alla fall. Drabbas väl av viss "skrivklåda" ibland..

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Jag - Sanna

Jag - Sanna

21 februari 2010 19:20

Ja det är många som är förkylda dessa OS-tider och undrar vad det kan bero på?? *fniss*

Krya på dig och ta det lugnt så du blir kuranter till fina vårvädret kommer! För det kommer, var så säker på det! :))

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
skånepågen

skånepågen

21 februari 2010 19:35

Hoppas du kan mota Olle i grind, så du slipper att bli sjuk !

Hälsning? Fattar långsamt, vet ej?

http://aake.bloggagratis.se

 
Anglinder, förstås!

Anglinder, förstås!

21 februari 2010 23:09

Så, nu hoppas jag att min profilbild syns, nu eller snart...!

http://zockan.blogspot.com

 
Berith

Berith

22 februari 2010 08:25

Det snoras lite här och där just nu , även magbselusker har nått fram till Boli´a...peppar peppar ta i trä , än så har vi klarat oss =))
Ja jisses vilken snö ni har fått i år !!
Här är det ju bara normal med mycket snö denna tid på året , här uppe ojar vi oss då vi får för lite snö...hahahah..Vädrets makter har det inte lätt som ska tillfredsställa allas önskningar angående vädret ...hahah...
Önskar dig en bra start på denna vecka , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards