Alla inlägg den 22 februari 2010

Av GladaKatarina - 22 februari 2010 15:03

Idag är jag ledig! Inget försenat Plågatåg för mig idag, tjohooo! Kan däremot ägna mig åt andra trevligheter såsom diska, tvätta, städa... Konstigt hur det sällan syns någon större skillnad efteråt. Och med det vill jag inte påstå att jag har ordning här, tvärtom. *host host*


Det är slut på ledighetsnöjena imorgon, kan jag tala om; skall jobba för fullt på kliniken resten av veckan och hålla en kurs på onsdag eftermiddag. Har hört rapporter om över -20 grader både här och var i landet. Just nu sitter och njuter av värmefläktens... värme. Synd att man inte kan lagra värme och ta fram när man huttrande står och väntar på bussen.


Dess emellan har jag chattat med födelsedagsbarnet i Kentucky och varit en hyvens trevlig moderator på hennes och min lilla community. *glädjetjut*


På min kvittersida fick jag en ny kontakt, en fellow Richard Armitage-fantast som kikat in på min blogg ibland. En svenska! Den tre och en halfte (???) jag stött på i Sverige! Heh! Heeej!! :-D


Detta måste ju bara firas!


 

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards