Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

ÄNTLIGEN!!!

Av GladaKatarina - 6 februari 2010 10:08

JAG KOMMER IN PÅ MIN BLOGG IGEN!!



Har varken kunnat blogga eller ens TITTA på bloggplatsen-bloggar på flera dagar!! :-( Och jag såg flera bloggvänner som kunde blogga igår. Jag började tro att min dator var blockerad hos bloggplatsen för att jag hade fått en elak trojan som bar skulden till hela kraschen här. Men jag HADE inga trojaner, det sa mitt anti-trojanprogram!


Jag kontaktade bloggvänner, fick mailadressen hit och bestämde mig för att ta tag i saker när solen åter var uppe. Sedan gick jag och lade mig, full av rättmätig bloggilska. Idag är allt som det skall igen. Hm. Det är ju bra. Tack och lov!!


Min stackars lilla blogg, alldeles angripen av elakheter... *pysslar om*

 
 
Anglinder, förstås!

Anglinder, förstås!

6 februari 2010 15:52

...och jag som tänkte gratulera dig till att äntligen ha kommit i fas med oss andra icke-varje-dags-bloggare... Men där ser man....

Nej, som jag skrev, överst, det var en kommentar i HD, till någon av deras många snökaos-artiklar, i sht den dag, eller kväll, det var som värst.

Min personliga favorit på tidiga morgnar har varit 4.47-tåget från Mö, en icke sällan använd replik, då någon prompt hävdat han/hon kräver att få träffa mig före 08.00 eller t.o.m 07:30. "Ok, jag bor ju i Malmö, och första tåget går 4.47..." - Hm, när var det du säkert kunde vara här till för tid
?? "Ja, som jag sa, 8.30 skulle vara bra...!"

Förstås kan man säga "kvart i fem" också, men "4.47" låter tuffare, inte minst som man förstår, att jag rimligen borde stiga upp någon halvtimme tidigare , senast...

http://zockan.blogspot.com

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

6 februari 2010 17:34

Det tycks "gå troll" i detta, flera har haft problem med att logga in och annat med bloggen. För egen del ville jag underrätta några av mina trognaste besökare och där jag också kommenterar mer när det inte gick att vare sig komma ut på Internet eller skicka och ta emot mail på flera dagar och det inte gick att se vad det berodde på. Det funkade ju alldeles utmärkt hemma hos kusinens måg skulle det visa sig...

http://elisannw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards