Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av GladaKatarina - 10 augusti 2008 10:35


Putin uttalar sig om "nödvändigheten" med att anfalla Georgien.


Men han "styr" ju inte Ryssland längre, oh nej.


Skulle önska för världens skull att Putin hade ett mer begränsat behov av "nödvändigheter" för Rysslands del.


Bloggvännerna MJ  och Åke skrev bra inlägg om detta, kan bara hålla med.


Det är en nödvändighet för resten av världen att vi inte accepterar detta.

Av GladaKatarina - 10 augusti 2008 10:31


Tårta!!Jag firade en av mina storebröder tillsammans med Storasystern, brorsans sambo och brorsans två söner, varav den ene är bloggvännen Mickeyboy.


Härligt kul på landet! God mat - generöst! God dryck - det gäller att säga nej när det är lagom! Och en massa gott godis - som det blev för mycket av för min del, eftersom jag inte sade nej i tid. ;-)


Finns en bild här. Alex (Mickeyboy) tar bilden. Brorsan är i mitten, hans sambo är i knät, Storasystern till höger, Alex storebror till vänster och jag bredvid honom i turkos. :-D


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards