Alla inlägg den 19 november 2009

Av GladaKatarina - 19 november 2009 12:18

Jag var SträngaKatarina idag. Cirkeldeltagarna hade hamnat på en kunskapsplatå; de har lärt sig massor men en del har svårt att fastna. Samtidigt kommer mer information som måste nnnnnnööööötas in med hjälp av övning och övning och övning och övning och övning och övning och övning och övning... Inte så kul, alltid. Då är det lättare att klaga.


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad de kände sig dumma. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad datorn är dum! ÅÅÅÅÅHHH varför kunde jag inte förklara fortare men ändå långsammare? Tyst i klassen, basta.


Visst, jag vet hur det känns. Det är lätt att tappa fokus. Man får samla sig igen, ibland ta paus. Och jag måste vara mer ledare än cirkelledare en stund. Det är mitt ansvar. Med lugn och ro samt steg för steg kommer man rätt igen. Repetition. Det är lätt att köra fast och fastna där. Problem finns inte, det är learning by doing som gäller.


*RAWR* ;-)


Tack för uppmuntrande ord om packningen i förra inlägget! :-D Men är det verkligen 100 ml per förpackning eller 100 ml allt som allt?? *förvirrad och osäker Glada*

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards