Alla inlägg den 13 november 2009

Av GladaKatarina - 13 november 2009 14:48

I början kan symptomen var ganska likartade... Om jag är förkyld, då kan jag inte få någon svininfluensa. Inte heller någon spruta. Men om jag får förkylningsastma igen, så är det drygt. Men det är bättre att drabbas nu, innan London-trippen. Sedan har jag sänkt immunförsvar och kan säkert få svininfluensan lättare. Hmm, dessa val.


Ett av syskonbarnen träffade en person med svininfluensa i söndags. På tisdagen och onsdagen bröt något ut. Igår tog den lokala vårdcentralen in henne bakvägen, de mötte henne i full skyddsutrustning och körde runt en tops otrevligt högt i hennes luktorgan. Provsvar väntas. Men idag är hon feberfri. En god vän hade en svår omgång för två veckor sedan. Han är på benen nu men kraxar eländigt. Hans vårdcentral ville inte ens ta emot honom, än mIndre ta provsvar.


Man får väl klara sig bäst man kan...



Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards