Alla inlägg under maj 2008

Av GladaKatarina - 18 maj 2008 13:25

Här kommer ännu en blogg i mängden av bloggar. Varsågod att ta del av valda delar av mitt liv.


Som jag nämnde i presentationen är jag cirkelledare och eventuellt blir det en bloggkurs till hösten, om underlag finns.


Varför bloggkurs? Tillgång och användande av Internet är en demokratisk rättighet. Därför skall alla som vill kunna lära sig hur och varför man bloggar.


Hur är enkelt, varför är tyvärr ännu enklare. Vårt behov av bekräftelse är stort... ;-)

Av GladaKatarina - 10 maj 2008 18:18

God vänner till mig bor Långt Ute På Landet på sin egna plätt, i sitt egna paradis. Där blommar rospassionen! Denna varma maj är det knoppar både här och var! Tills dessa blommar kan man titta på bilder från i fjol...


En av de tidigaste skönheterna är Single Cherry, som syns på bilden. Denna ros har ett växtsätt som påminner mig om en fontän: busken skjuter upp skott som välver ner mot marken likt vattenkaskader. Men istället för vatten är busken översållad av mörkrosa, körsbärsdoftande rosor.

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards