Alla inlägg den 8 april 2010

Av GladaKatarina - 8 april 2010 14:27

Så blir Jennie och Helena nöjda. ;-) Varning för extrem Richard Armitage-överdos utfärdas! Samt ett litet klargörande: Ja, han är en väldigt bra skådespelare med ett mycket vackert inre. Utan det vore hans yttre faktiskt ointressant för mig och många andra som gillar honom. :-)


  

Av GladaKatarina - 8 april 2010 07:45

...har sedan igår en egen kategori hos Gladan! Varför nu det? Jo, därför att jag insåg att jag inte haft ett enda inlägg med honom under mars månad! Sådan otacksamhet från min sida, när han har hållit mig varm i vinter! Det skall jag minsann ändra på!


Igår fick jag dessutom något vackert av Gabbi!



Mmm, wet look! Så igår forskade jag rätt på alla inlägg som innehållit RA, det blev några stycken! En del är han bara nämnd i som hastigast... Man kan ju ha mer än en kategori på sina inlägg numera, men nu har han sin avdelning dessutom. Vissa månader har han dykt upp tre-fyra gånger! Så nu får jag ta igen skadan!


Meeeer Richard!! I svart läder, i öknen!! Inte min favoritscen (solsting!) och svärdet kapade jag av - han har så det räcker! - men jag säger bara... mlfhlglGUH! Benen.



Denna och bilden ovanför är TVÅ bilder var, direkt efter varandra, det är därför de så stora och långa, som han är. Över-Richard och under-Richard (välj själv). Fötterna på den senaste var redan kapade.


Och nu blir det snart TV-serie. Strike Back! Längtar...


Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards