Direktlänk till inlägg 8 april 2010

♥ Richard Armitage ♥

Av GladaKatarina - 8 april 2010 07:45

...har sedan igår en egen kategori hos Gladan! Varför nu det? Jo, därför att jag insåg att jag inte haft ett enda inlägg med honom under mars månad! Sådan otacksamhet från min sida, när han har hållit mig varm i vinter! Det skall jag minsann ändra på!


Igår fick jag dessutom något vackert av Gabbi!



Mmm, wet look! Så igår forskade jag rätt på alla inlägg som innehållit RA, det blev några stycken! En del är han bara nämnd i som hastigast... Man kan ju ha mer än en kategori på sina inlägg numera, men nu har han sin avdelning dessutom. Vissa månader har han dykt upp tre-fyra gånger! Så nu får jag ta igen skadan!


Meeeer Richard!! I svart läder, i öknen!! Inte min favoritscen (solsting!) och svärdet kapade jag av - han har så det räcker! - men jag säger bara... mlfhlglGUH! Benen.



Denna och bilden ovanför är TVÅ bilder var, direkt efter varandra, det är därför de så stora och långa, som han är. Över-Richard och under-Richard (välj själv). Fötterna på den senaste var redan kapade.


Och nu blir det snart TV-serie. Strike Back! Längtar...


 
 
Ingen bild

Jennie

8 april 2010 10:52

Hi hi hi hi, den där trailern ser ju riktigt spännande ut, när startade den?

 
Ingen bild

Helena

8 april 2010 11:10

Får instämma med att det var på tiden med ett nytt Armitage-inlägg här! För egen del suktar jag ju som du vet mest efter Spooks och Lucas, men det är inget fel på onda män i svart läder! :D Mycket trevligt konstverk också, applåd till konstnären!

 
Ingen bild

Gladan

8 april 2010 13:57

Jennie: när som helst... Exakt datum är inte satt, men jag lovar berätta när jag vet!! 8-)

Helena! :-D Helt, rätt på tiden!! Lucas är gullig, men jag är så svag för den där Guy och hans Guyliner. 8-) Skall hälsa konstnären det! Kul att jag livade upp din dag. ;-)

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

8 april 2010 13:57

Fina bilder (och vilket konstverk!) och spännande trailer.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Magnus

Magnus

8 april 2010 14:35

Jag förstår inte vad som är så speciellt med den där Rickard ;)

http://mj.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gladan

8 april 2010 14:59

Tintin: :-)

Magnus: Jag trodde du gillade brunetter...? ;-)

 
skånepågen

skånepågen

8 april 2010 15:35

Är han en bra skådis ? Eller är det bara,ja du vet !

http://aake.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kvasthilda

3 maj 2010 22:13

Klart grabben ska ha en egen avdelning.

Vaddå vad som är så speciellt, Magnus?? Hur menar du nu?

Snyggt Gabbi.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av GladaKatarina - 16 oktober 2011 09:03

Jag har gjort nya inlägg på min reseblogg, fyra inlägg från London! Ett besök i the Temple Church, en båttur på Themsen, en lång rundvandring med fokus på Trafalgar Square och en utflykt till Camden Town med ännu en lång promenad längs Regent's Canal...

Av GladaKatarina - 9 oktober 2011 00:00

Från och med den 1 december kommer jag inte längre att vara skriven i mitt älskade Malmö. Som tur är flyttar jag inte längre än till grannkommunen Svedala - orten som finns på riktigt, ja! Eftersom jag pendlar från Limhamn via Centralen och ända fram...

Av GladaKatarina - 17 juli 2011 20:09

Hejsan sötnosar!   Jag har saknat er med! Gör det fortfarande! Det händer lite på resebloggen just nu, hälsa på så blir jag ännu gladare!    Jag har bloggeri och sociala medier som en del av mitt jobb nu, men allt hinns inte med.    Annar...

Av GladaKatarina - 7 juli 2011 18:21

Det är nästan ett år sedan och midsommarbilderna fungerar ju fortfarande - vilken tur!    Glad skulle bloggen vara, det har varit lite si och så med det. Ibland är det bättre att vara... en smula ilsken, då händer det saker.    Denna sommar, ...

Av GladaKatarina - 30 juli 2010 16:48


  Mamma Elsa skulle fyllt 85 år idag, det är drygt 21 år sedan hon dog. Varje jämna år skulle mina föräldrar fyllt jämnt, det skilde 15 år mellan dem. (Se tidigare inlägg i juni om min pappas 100-årsdag.)   Jag skulle skrivit om henne, men h...

Om mig

Vädret i Malmö

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Nyskrivet, nyspanat

Sök och finn

Gladans intressehylla

Arkiverade gladerier

Bloggvänner och annat

Det var en gång

...bad things with you. ;-)

Visitsiffror

Gladan kvittrar på Twitter!

Weird translation for you!


Ovido - Quiz & Flashcards